Hlavní produkt, který využíváme je 2N® NETSTAR SW.

Je to nástroj určený pro efektivní řešení firemní komunikace. Splňuje vlastnosti IP pobočkové ústředny, virtuální ústředny i interkomového serveru. Nahrazuje tradiční hardwarovou ústřednu. 2N® NetStar SW stačí pouze nainstalovat na své PC a začít telefonovat. Využívá počítačovou síť, tudíž nevyžaduje zvláštní telefonní rozvody.

Vlastnosti:

 

Komplexnost

Softwarový nástroj, který vám poskytne kompletní telefonický systém přepojování hovorů, směrování a správu hovorů ve frontě.

Nízké pořizovací náklady

Využijte nákladově efektivního pořízení softwaru, oproti výrazně dražším tradičním hardwarovým PBX.

Rozšiřitelnost

Již žádné drahé rozšiřovací moduly. Nového uživatele přidáte pouze pomocí nové licence.

Optimalizace nákladů

Díky podpoře vizualizačních prostředí jako VMVare a Hyper-V optimalizujete i náklady na IT. Investice nevkládejte do hardwaru, ale konkrétního výpočetního výkonu.

Automatická spojovatelka

Systém umožní automatické přesměrování příchozích hovorů ze zahraničí přímo na operátora hovořícího jazykem dané země.

SMS při nevyzvednutí hovoru

V případě zmeškaného hovoru obdrží volaný SMS zprávu s kontaktními údaji volajícího.

Callback

S touto službou výrazně ušetříte za hovory ze zahraničí. Cena za příchozí, roamingový hovor je vždy znatelně nižší, než cena za volání ze zahraničí.

Konferenční místnosti

Pomocí konferenčních hovorů se kdykoli okamžitě spojíte s členy vašeho týmu,
a to bez ohledu na to, kde se nacházejí.

Nahrávání hovorů

S ústřednou 2N® NetStar SW můžete dle potřeby nahrávat vaše hovory a ukládat je na síťový disk.

Uživatelské profily

Díky profilům změníte tóny stolního telefonu, směrovací pravidla, zprávu při neúčasti a služby propojené s vaším účtem.

Hlasová schránka

Přesměrování do hlasové schránky využijete, když nechcete být rušeni. Hlasová nahrávka vám bude zaslána na e-mail.